الثلاثاء، 9 أغسطس 2011

ابقى قابلنى لو شوفت وشه تانى


إذا أردت شيئا بقوة فأطلق سراحة فإن عاد اليك فإنه لك وإن لم يعد فإنه لم يكن لك من البداية

طبعا دى اشتغاله كبيره 

اذا اردت شيئا بقوه فاسعى للحاق به
اذا اردت شيئا بقوه فابذل الجهد حتى تحصل عليه
الطالب ..اذا ارد التفوق والنجاح ..عليه بالمذاكره
الموظف ان اراد التفوق ف عمله عليه بالعمل الجاد 

اذا اردت شيئا يجب ان تتمسك به وبقوه

العبد اذا اراد الجنه عليه بالعمل ع استحقاق دخولها 

::::::::::::
::::::::
::::
::
:
اعتقد ان المقوله دى ساذجه جدااااا

لانه لا شىء سوف تطلق سراحه وبعدها سيعود اليك

لن يعود شىء .ولن يعود احد

إذا أردت شيئا بقوة فأطلق سراحة وابقى قابلنى لو شوفت  وشه تانى

لا شىء يأتى من اللاشىء

كل شىء وله مقابل 

غير طبعا ان الجمله غريبه 
اذا اردت شيئا ..اى انه ليس ملكى اصلا ..لانه لو ملكى لما اردته..اريد الشىء اى انه ليس ملكى واريد ان اقتنيه

وبما انى لا املكه ..فكيف سأطلق سراحه؟


اذا اردت شىء بشده ..حوش يامعلم وروح ع اجدع محل واشتريه وانت قلبك جامد

:D

وجهه نظر

7 التعليقات:

كلاكيت أول مره يقول...

هههههههه وجهة نظر تحترم جداا

مع انى كنت بحب العبارة دى ..بس شكلى هعيد النظر فيها ^^

يسلموو

Unknown يقول...

ههههههه

تسلمى ع تواجدك

وفكرى تانى وعرفينى وصلتى لايه

Radwa Ashraf يقول...

أنا من زمان بسمع العبارة دى ..
وفعلا مش مقتنعة أنى أتخلى بالبساطة دى عن حاجة
المفروض لو عايزاها .. لازم أسعى عشانها
تسلم ايدك :)

EL pRiNcEssA يقول...

اذا اردت شيئا بقوة امسك ف رقبة امه

حلوة اوي
ومقولات ودتنا ف داهية الصراحة

Unknown يقول...

شكرا رضوى..اكيد طبعا لازم السعى

شكرا برنسيس
..ولازم تمسك ف رقبه امه :D

heba atteya youssef يقول...

وبما انى لا املكه ..فكيف سأطلق سراحه؟

عندك حق ..انا بردوه كنت بقول كده

حتي وإن كنت أستحقه .. لكن لا أملكه

Unknown يقول...

بالظبط كده ..ده ال انا اقصده
:)

إرسال تعليق