الاثنين، 22 أغسطس 2011

خرمان اقلامكم

خرمان  اقلامكم 





بقالى وقت مش عارف اتابع

النت كان فيه مشكلات

بس زى ال كان ناقصنى حاجه مهمه جداا

بقيت مدمن اقلامكم

كى بورداتكواااا

افكاركواااا

كلماتكوااااا

ما صدقت صلحت النت

وقولت بسرعه ادخل اكتب واقرا

بقيتوا تقريبا الحاجه ال بعملها ع النت انى اقرأ تدويناتكوا

واكتب تديوناتى

وع ذلك

فبجد

شكراااا

لكل ال  معانا ف الايفنت

وكل ال شارك وكتب وامتعنا بكلامه

شكرااااا

لصاحب الايفنت ع انه جمع الناس الحلوه دى

شكرا بردو للى عرفتنى ع موضوع الايفنتات ده

وال اقنعتنى بردو انى ادون تانى

وان كنت معنديش نفس الامكانيات ال عند الناس ال هنا

ولكن اهو ..اى كلام ف الحماده
:)

بقولكوا بحبكوا كلكوااااا

وبقول بردو الناس ال عامله البتاع بتاع الحروف ده ال لازم علشان نعلق نعمله 
ارحموا عنيا الله يخليكم :)

وبردو ف ناس عامله حاجات كتييره ف مدوناتها ..فيبقى تحميلها بطىء.وساعات مش بعرف احط التعليق اصلا

بليييز..خفوا شويه الحاجات ال ف المدونه....اه هيا غلاسه :D

واطلب ف نهايه البرنامج

اننا نعمل الايفينت ع طووووووووووول

بس الحق انا بس اخلص ال الكام يوم ال انا متأخرهم

ملحوظه

بيبنى وبينكوا لقيت نفسى متاخر تلات تدوينات

وكتبت واحده ولسه اتنين

قولت اعمل نفسى بشكر وكلام من ده

واهو نبقى خلصنا كمان تدوينه

الكلام ده بيبنى وبينكوا
اوعوا تقولوا الكلام ده لحد تانى

حد زى مين ؟

حد زيكوا طبعا

:D

نيهاهاهاهاه

بين قوسين (ضحكه شريره)نلتقى ع خير
:)

4 التعليقات:

Radwa Ashraf يقول...

و أنا كمان بقى معظم قعادى على النت يا فى مدونتى أو فى مدوناتكم :)
و ان شاء الايفنت ده هنفضل مستمرين فيه و متقلقش الكلام مش طالع لبرة
و أنا تقريبا من الناس اللى تحميل المدونة بتاعتها بطئ ,
هحاول أرحمكم شوية P:

إستمر بقى فى التدوين :)

Unknown يقول...

هههههههههه

ماشى
زى الفل

نورتى
:)

EL pRiNcEssA يقول...

والله وانا كمان بقيت مدمنة
كل سنة وانتوا كلكم طيبين
وربنا يعود علينا الايام بخير
وشكرا ليك ياخالد جدا

Unknown يقول...

عفوا يا فندم
:)

إرسال تعليق