السبت، 13 أغسطس 2011

انا لسه باقى عليكى


كل الناس بتقولى سيبها وسافر

اى حد  وكل حد ..

انت قاعد فيها لسه ليه ؟

كل زمايلك سافروا

اخلع

انت هناك هتبقى احسن 

بس انا مش عاوز

انا عاوز اعطيلك مجهودى

عاوز اطور فيكى 

عاوزك تبقى احسن واحسن 

ليه اعطى مجهودى لحد تانى؟؟!!

وانتى موجوده!!

خايف ليطلع كلامهم صح 

تطلعى انتى ال مش عاوزانى 

تطلعى انتى ال مش حبانى 

مش بتيدنى اى فرصه

ولا اى امل مبينالى 

كل ال سافروا عملوا حاجات ..

بقوا احسن  منى 

بس انا متسنى ابقى احسن بيكى 

عاوز اشوف منك اى اشاره


علشان خلاص الصبر قرب ينفذ
::::::::
:::
::

يا مصر

انا لسه باقى عليكى

6 التعليقات:

heba atteya youssef يقول...

آلهي أشتد الضر .. ونفذ الصبر .. وأنت المستعان

خايف ليطلع كلامهم صح ..

Unknown يقول...

الهى انت المستعان

:)

NaDa BaShA يقول...

مش شرط انك لما هتسافر تبقى اتخليت عن بلدك
ماممكن تعتبر سفرك لبره هو اللي هايدعمك ويطورك
بحيث ترجع بلدك عندك استعداد وقدرة انك تطور فيها

Unknown يقول...

لا اعتقد

Sara يقول...

احنا باقيين عليها

و أعديييييييين مش ماشيين :D

و لو مشينا

هنمشي عشان نجيب لك الخير و نرجع بيه

بس القاعدة

إننا قاعديييييييين

Unknown يقول...

تمااااااااااااااام

نورتينى

:)

إرسال تعليق